Wednesday, November 01, 2006

Vlad Craioveanu... cel mare si sfant



Nu cititi mai departe pana nu vedeti clipul de mai sus.

L-ati vazut? Bun, sa continuam.

Baiatu' asta, care-si spune "Bucifal" in videoclip, e Vlad Craioveanu, in caz ca nu l-ati recunoscut. N-am nici o treaba cu el. Imi displace tipu', dar e dreptul lui sa faca ce vrea. Insa trebuia sa vedeti clipul si sa stiti cine e, pt a intelege pe deplin cele ce urmeaza.
Acelasi Vlad Craioveanu il sustine pe Stefan cel Mare si Sfant pt dobandirea tilului de "Cel mai mare roman" in emisiunea "Mari romani" de pe TVR. Bravo lui, isi mai face baiatu' niste rating prin asta. Nimic de condamnat. Si nu, nu am sa comentez nici ce mare tampenie e emisiunea asta; poate in alt post.

Dar fiti atenti, acuma vine partea interesanta...
"Bucifal" a primit, din partea Mitropoliei Moldovei, Diploma de Onoare "Stefan cel Mare si Sfant," semnata de IPS Daniel, Mitropolitul Moldovei, ca semn de apreciere pt prestatia si efortul depus in calitate de sustinator al lui Stefan cel Mare si Sfant in emisiunea mai sus mentionata. Ati inteles? Nu? Dati-mi voie sa repet. Un tip care a aparut la televizor, "candand" la fese goale, primeste un ordin bisericesc. blink-blink.
Da, este vorba exact de institutia in care populatia tarii noastre are cea mai mare incredere si care, teoretic, promoveaza anumite valori etice si morale. Cum reuseste sa ramana pe locul I in acest top al increderii, chiar si dupa asa o gafa, eu nu pot sa inteleg. In plus, ce valoare va mai avea respectiva decoratie, cand deja a fost obtinuta de o asemnea persoana?

Si atunci ma mai intreaba unii de ce nu cred in Biserica si in Biblie.
"Dar cum poti sa fii ateu? Credinta in D-zeu te poate ajuta sa treci peste atatea dificultati."
Am zis eu ceva de D-zeu? Am zis de Biblie si Biserica. Nu sunt ateu. Retard!

No comments:

Powered By Blogger