Tuesday, October 31, 2006

Firma germana, personal romanesc

Acum aproape 3 saptamani, pe 12 octombrie, am fost la un interviu. Am fost acceptat. Imi zice tipa respectiva sa merg sa-mi scot cazier si sa ma intorc cand il am, impreuna cu copii dupa CI, diploma de bac si certificat de nastere si sa vorbesc cu alta tipa, care se ocupa de angajari.
In data de 16 scot cazierul, in 17 ma prezint cu actele la firma. "Pai hai sa-ti facem programare pt control medical." Da un telefon - "N-au liber decat peste o saptamana, in 24. Te duci acolo si vii cu rezultatul."
Merg la cabinet, conform programarii - "Stii, firma ta nu plateste analizele de sange si radiografia la plamani. Radiografie oricum nu se face la noi, sangele te costa 8.5 lei." OK, nu e o avere, dar ar fi fost frumos sa nu fiu luat prin surprindere. Imi mai zice ca daca vin cu radiografia pana la ora 14:00 pot sa primesc rezultatul in aceeasi zi, daca nu - maine. Ma duc sa fac radiografie - nu se dau rezultatele decat la ora 14:30. Bun, ramane pe a doua zi. A doua zi merg la cabinet, dau radiografia, iau rezultatul si o sun pe tipa cu angajarile - "Vino maine la ora 9."
Ajung la firma la ora 9, dar ea nu era inca acolo, apare doar pe la 9:20. Ia biletul pe care scrie ca sunt apt de munca, imi multumeste si zice sa vin luni, 30 octombrie, la ora 7, sa vorbesc din nou cu tipa care mi-a luat interviu si o sa-mi faca atunci si contractul de munca. blink-blink. Pai pt asta m-ai trezit la ora 8??! Ca sa-ti aduc un bilet!!? Cand tu oricum esti acolo 8 ore?!!
Urmatoarea zi pe la ora 12 primesc telefon de tipa cu interviu (care cica va fi sefa mea directa) sa vin luni la 15, nu la 7. Peste vreo 2 ore - inca un telefon, tot de la ea - "Nu mai veni luni la 15, vino lealalta luni (adica 6 noiembrie) ca avem ceva probleme cu calculatoarele si nu ai unde sa lucrezi."
Adica va trece aproape o luna de la interviu la angajare. Si fara motive intemeiate, doar din lipsa de comunicare, eroare umana, spuneti-i cum vreti.

Pai ce impresie imi lasa ei mie prin asta? Cum pot eu sa am o parere buna despre firma la care lucrez, cand, inca dinainte sa incep, se intampla chestii de-astea? Cum sa imi pese sa fac o treaba buna, cand lor, aparent, nu le pasa de mine. Sau nu au cu adevarat nevoie si doar fac angajari aiurea.

Haideti sa va spun cam cum cred eu ca ar fi trebuit sa se deruleze toata treaba: merg la interviu, sunt acceptat, mi se spune de acte, se face programare la medic, mi se spune sa imi fac dinainte o radiografie si s-o am la mine cand merg la cabinet. Toata treaba ar fi fost gata in maxim 7 zile.
In plus, acum ca au problema cu calculatoarele, as fi stat degeaba pe banii lor, nu ai mei :D.

1 comment:

Nissea said...

eu ti-am zis ca sunt neseriosi....
ce sa faci? asa-i in romania. bati la usi si ti se deschid doar ca sa ti se tranteasca in nas! si atunci te mai miri ca sunt care le darama...

Powered By Blogger