Saturday, October 28, 2006

Here comes... ME!

Blogosfera, bine te-am gasit! Sper ca acesta sa fie inceputul unei minunate prietenii.

Nu, nu voi incepe prin a ma prezenta; ma veti cunoaste (sau nu) pe parcurs, citindu-ma.
De fapt... nici nu stiu ce m-a apucat sa-mi fac blog - nu pot sa zic ca am talent la scris, nu simt neaparat nevoia sa impartasesc lumii intregi gandurile mele si nici nu activez intr-un domeniu deosebit de interesant, incat sa devina un blog specializat, de nisa. A fost mai mult o chestie impulsiva, de moment. Tot citind atatea bloguri am zis:

"Hai sa vad cum sta treaba si vazuta prin ochii bloggerului, nu doar ai cititorului"

... si pana sa-mi dau seama deja completam profilul pe www.blogger.com. Si cred ca a fost trezita si maimuta (sau papagalul?) din mine de faptul ca o buna prietena, Deni (am dat link pt ca probabil o sa va placa mai mult ce scrie ea :P), tocmai s-a alaturat membrilor acestei minunate comunitati.

Despre ce veti putea citi aici, in cazul in care va hotarati sa reveniti? Habar n-am. Asta va fi o suprpriza si pt mine, la fel cum va fi pt voi. Probabil despre ce imi place, ce ma enerveaza, ce as vrea sa se schimbe si ce as vrea sa ramana la fel. Unele insemnari ar putea fi prea filosofice pana si pt Kant, iar altele sa ma faca de ras chiar si in fata cuiva internat la Spitalul 9; deci nu va asteptati la un anume stil de scris, nu veti gasi asta aici.

Bine v-am gasit, deci si pe voi, dragi cititori.

6 comments:

Ina said...

Am fost cu bucurie "martora" nasterii unui nou blog (al doilea pe care l-am vazut facand primii pasi, dupa al meu :)). Si o sa astept cu nerabdare insemnarile alea pe langa care Kant e mic copil :)))). A, si sa nu uit, vorba nemuritorului Gambetta: iubesc plagiatul ("Blogosfera, bine te-am gasit!"), dar ii urasc pe plagiatori :P

dude™ said...

Heh, nu stiu daca e o idee asa de buna ca tu sa ma citesti. Am vazut cum scrii tu si stiu ce-mi poate mie capu' si... tare mi-e teama ca vei ramane dezamagita.
Iar daca a spune "bine te-am gasit" se poate numi plagiat, te rog frumos sa ma ierti :P.

Ina said...

Daca s-ar apuca sa-si faca blog doar ce-i pe care ii da talentul la scriitura afara din casa,ei bine, ma tem ca 90% din bloguri ar trebui sterse complet(mine included). Relax! ;)

Ina said...

Inainte sa sara cineva sa-mi scoata ochii , imi fac mea culpa :P Stiu cum se scrie pronumele demonstrativ de persoana a treia plural ("cei"). CE-I drept, nu prea arat, dar de stiut , stiu :)))

dude™ said...

Cine sa-ti scoata? Ca in afara de tine si Google-bot, cand indexeaza, nu citeste nimeni, fac pariu :))

Ina said...

Si eu puteam sa zic la fel despre mine in primele zile, dar am aflat cu stupoare ca nu-i asa. Ai fi surprins... Anyways, am ras de m-am prapadit :)))))

Powered By Blogger